پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 667
نویسنده : َAdmin

 

آموزش گیتار بیس ‎

نام کتاب :  آموزش گیتار بیس

نویسنده : پوریا مفتون

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۳۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۷۹۰   کیلوبایت

توضیحات : در این کتاب سعی شده با بیانی کاملا ساده به موضوع های مورد بحث پرداخته شود و در صورت نیاز تمریناتی در جهت تفهیم بهتر برای هنرجو مطرح شود و با شناخت کلی از مفاهیم ، حروف و علایم اختصاری که دانستن آن برای نوازنده ضروری میباشد به عنوان سکوی پرتاب عمل کرده و هنرجو را با اطلاعات اولیه مورد نیازش از مرحله آموزش پایه توانایی نوازندگی تحقیقی ،روی قطعات آهنگسازان مختلف ( گیتار بیس ) سوق داده باشم. امیدوارم کوششهای این حقیر توانسته باشد در راه عشق به ذات هنر و هنرمند حقیقی ثمربخش واقع شود.


:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 669
نویسنده : َAdmin

 

گل مینا ‎

نام کتاب :  داستان گل مینا

نویسنده : گیتا پویش

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۴۳۷   کیلوبایت

توضیحات : یک روز پاییزی بود.یکی از همان صبح های غم ناک و افسرده که آدم را یاد روزهای تلخ و سوزناک می اندازد که جلوه ی شاهراه های اندیشه و دل را می گیرد و مانع رسیدن شادی و شیفتگی درون رگ به دل و مغز میشود و به ناچار زندگی و حتی ماندن را مختل می کند. صبح غمناک و افسرده با سوزی که به سوزش جانش می فزاید،دَمید.چشم های کبودش را می گشاید و بی لبخند از جا بر میخیزد و از انباری بیرون می رود.آبسی به دست وروش می کشد سپس نگاهی به آیینه می اندازد.پس از مدتها این نخستین بار بود که نگاهی به چهره ی شکسته ی خود می انداخت.هنوز برق درد کتک خای چنگیزدر چشم هایش پیدا بود.و باز هم مانند آخرین باری که به آیینه نگریسته بود،از خودبیزار شد،از خود شرمنده شد،از خود بیزار شدکه با چه زودباوری و حماقثی تا به ازدواج مثلا عاشقانه ی این شیاد بوالهوس داده است!از خود شرم داشت که روان و جان خود رادر گرو چه انسان،نه، حیوان پلیدی نهاده استحیوانی که هرروز او را شکنجه میدهدتا با محبوب جدیدش ازدواج کند بازنده ی این قمار شوم خودش هست که پس از آمدن محبوب شوهرش باید به هردو خدمت کند و باز هم کتک خور چنگیز بی وجدان باشد و تا پایان عمر خدمتگذار و کتک خور و حقیر زیر شلاق لسان و ضربات پاو دست آن نامرد بمیرد. تا جایی که یادش می امد او،دختری شاد و سرزنده و نترس بودو حالا او زنی حقیر وترسو شده.رضایت ندادن به شوهرش باعث شده بود که چنگیز اورا بیش تر تحت فشار بگذاردو هر آن اورا بیش تر زجر دهد تا ارشرّش خلاص شود.


:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 666
نویسنده : َAdmin

 

Arthur 3: The War of the Two Worlds BDRip (2010) Mkv

نام انیمیشن: Arthur 3: The War of the Two Worlds – آرتور ۳ : آرتور در نبرد دو سرزمین

ژانر: ماجراجویی ، خانوادگی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۱۰۱ دقیقه

حجم: ۹۷۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی گلوری

IMDB

خلاصه داستان: Maltazard شیطان بدجنس! قدش به ۷ فوت رسیده و در حال تحول در میان انسانهاست. او به هرجا که میرود باعث وحشت همه میشود هدف او مشخص است: ساخت یک ارتش و حکومت بر کل  جهان. در همین حال آرتور هنوز یک Minimoy است و بنابراین نمیتواند با او به مبارزه بپردازد و او را شکست دهد.با کمک Selenia و Betameche او نقشه ای کشید تا به اندازه اصلی خود برگردد اما برای اجرای این نقشه . . .


:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 470
نویسنده : َAdmin

آلبوم جدید وفوق العاده زیبای Katy Perry به نام Teenage Dream

..دانلود در ادامه مطلب..


:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 672
نویسنده : َAdmin

 

Tangled Ever After BDRip (2012) Mkv

ام انیمیشن: Tangled Ever After – گیسو کمند برای همیشه

ژانر: انیمیشن ، انیمیشن کوتاه ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۶ دقیقه

حجم: ۴۲ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: پس از ماجراهای انیمیشن فوق العاده زیبای "گسیو کمند" ، حال راپونزل قصد ازدواج با مرد رویاهای خود را دارد. در این اینیمیشن کوتاه هنگامی که اسب داستان (مکسیموس) در حال آوردن حلقه های ازدواج می باشد ، عطسه ای می کند و حلقه ها به بیرون از کاخ می افتند و …


:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 673
نویسنده : َAdmin

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی به همراه پیام صدری به نام جنجال

آهنگ و تنظیم : دکتر محمد رضا چراغعلی - ترانه : یاحا کاشانی

..دانلود در ادامه مطلب..


:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 961
نویسنده : َAdmin

 

Ultimate Spider-man HDTVRip (2011) Mkv

نام انیمیشن: Ultimate Spider-man – بازپسین مرد عنکبوتی

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۲×2 دقیقه

حجم: ۱۳۹×2 مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: سریال کارتونی واپسین مرد عنکبوتی ، یک سریال منحصر به فرد از زندگی شخصیت محبوب دوران کودکی ما که از شبکه های تارعنکبوتی خود بالا می رفت می باشد که با سایر شخصیت های محبوب کارتونی دوست می شود و زندگی تازه همراه با چالش های بی نظیری را تجربه می کند و شخصیت او رو به رشد قرار می گیرد. در این سریال ، شخصیت قهرمان داستان پیتر پارکر به یک قهرمان واقعی تبدیل می شود که با اصل و نصب خود و توانایی هایش به کمک مردم می پردازد و …


:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 642
نویسنده : َAdmin

 

استاندارد طراحی صفحات وب ‎

نام کتاب :  استانداردهای طراحی و تولید وب سایت

نویسنده : وحید قربانی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۱۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۰۲۰   کیلوبایت

توضیحات : همواره دلایل مفیدی برای توسعه دهندگان وب وجود دارد که با استانداردهای وب هماهنگ باشند. برای نمونه موتورهای جستجو می‌توانند کار فهرست کردن سایتها را بهتر انجام دهند. استفاده از کدهای مختص یک مرورگر اغلب کار طراحی یک صفحه را دوبرابر یا سه برابر می‌کند. در کتاب استاندارد های طراحی و تولید وب سایت شما با استاندارد های روز طراحی وب آشنا خواهید شد.


:: موضوعات مرتبط: , ,